پایگاه های کمیته امداد آماده جمع آوری زکات فطریه 

علی رئیسی گفت: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در شهرستان جیرفت با رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد خمینی (ره) در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی رئیسی» ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در شهرستان جیرفت با رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد خمینی (ره) در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

 
رئیس کمیته امداد  شهرستان جیرفت
با اشاره به روش‌های دریافت زکات فطریه توسط این نهاد، خاطرنشان کرد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها، میادین و مراکز برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و روش‌های غیرحضوری برای دریافت زکات فطریه پیش‌بینی‌شده است.



 وی بیان کرد: قرار است در روز عید سعید فطر ۵ پایگاه جمع‌ آوری زکات فطریه در شهرستان راه‌اندازی شود البته مردم مومن و خیر شهرستان در صورت تمایل می توانند به روش غیرحضوری نیز زکات فطریه خود را پرداخت کنند.


رئیسی در تشریح این مطلب، افزود: در روش غیر حضوری شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #5*0344*8877* نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند. 


رئیس کمیته امداد  شهرستان جیرفت اظهار کرد: اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زمینه دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.


 وی در خاتمه عنوان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان جیرفت سال گذشته فطریه خود را به شورای زکات پرداخت کرده اند صرف هزینه های درمان بیماران صعب العلاج، تامین جهیزیه و معیشت نیازمندان شد.

کد خبر 1056002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha