حقوق شهروندی مستلزم نظام فناوری و اطلاعات قدرتمند است

سواعدی گفت: حقوق شهروندی مستلزم نظام فناوری و اطلاعات قدرتمند است که باید با هم افزایی و تعامل در کلانشهر اهواز اجرا شود.

«عبدالنبی سواعدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص ارتباط با فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اهواز اظهار کرد: انسان ذاتا به دنبال فراگیری علوم جدید برای توسعه فردی و اجتماعی با استفاده از شیوه های نوین انتقال مهارت است پس اگر آموزش‌ها قدیمی و ستنی ارائه شود سبب گریزان از آموزش می شود.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه حقوق شهروندی مستلزم نظام فناوری و اطلاعات قدرتمند است که با هم افزایی و تعامل در کلانشهر اهواز باید اجرا شود افزود: اگر امروز به دنبال توسعه هستیم باید در پی انسان های توسعه یافته از نظر فرهنگی، اجتماعی و مدیریت شهری باشیم پس قائدتا در برنامه ریزی های آینده شهری باید نقش فرهنگ عمومی بیشتر مورد توجه باشد.

 

وی تصریح کرد: با راه اندازی مرکز تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات به دنبال اجرای طرح متفاوت با آموزشگاه‌های آزاد در اجرای آموزش و انتقال مهارت  هستیم.

 

وی با عنوان اینکه توسعه و عمران در شهر زمانی اتفاق می افتد که منابع انسانی شهرداری و افراد جامعه از لحاظ مهارتی توسعه پیدا کنند، تشریح کرد: توسعه زیرساخت برای توسعه منابع انسانی از ضروریات است همچنین توسعه فرهنگ عمومی شهر نیازمند کلان برنامه است که با آموزش‌های تخصصی و فناورانه منابع انسانی محقق می شود.

 

سواعدی به اهمیت شهروند الکترونیک اشاره کرد و گفت: بار اصلی این مهم و فرهنگ‌سازی آن بر دوش شهرداری‌ها است که فنی وحرفه ای در کنار شهرداری می توان از این ظرفیت مهم استفاده حداکثری را کند.

 

کد خبر 1056031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha