توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان حاشیه نشین شهر جونقان

بهرامی گفت: در روز‌هایی پایانی ماه مبارک رمضان، ماهی که در آن نسیم رحمت و سعادت شروع به وزیدن می کند اعضای کانون فرهنگی هنری ارشاد جونقان با طبخ و توزیع غذای گرم به کمک نیازمندان شتافتند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در روز‌هایی پایانی ماه مبارک رمضان، ماهی که در آن نسیم رحمت و سعادت شروع به وزیدن می کند اعضای کانون فرهنگی هنری ارشاد جونقان با طبخ و توزیع غذای گرم به کمک نیازمندان شتافتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: فعالیت های کانون فرهنگی هنری «ارشاد» در عرصه برنامه های فرهنگی، کمک به نیازمندان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم و برنامه های ضیافت نور برنامه ریزی شده و به اطلاع مردم محله رسیده است.

 

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، اقدام کرده و از محرومین جامعه با کمک خیرین و نیک اندیشان حمایت می کنیم، ما در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) تا پای جان ایستاده ایم.

 

بهرامی گفت: کمک های مومنانه و توزیع غذای گرم در راستای فرامین رهبری و رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد است و تلاش داریم تا قطع زنجیره ویروس کرونا در کنار مردم و نیازمندان باشیم.

 

وی بابیان اینکه بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندان زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: از یکسال گذشته تاکنون، تمرین سخاوت و بخشش و احسان بوده است و امیدواریم کمک خیران و مردم بیش از پیش شامل حال نیازمندان شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان یادآور شد: این فعالیت ها با مشارکت خیران و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری «ارشاد» ادامه دارد.

 

کد خبر 1056035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha