ظرفیت بزرگی در حوزه سینمای استان وجود دارد

ناظمی، وجود پتانسیل های قوی در حوزه سینما در استان را حائز اهمیت دانست و بر لزوم همراهی و همدلی هنرمندان این عرصه برای فعالیت قدرتمند این انجمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «سیدقاسم ناظمی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با هیئت مدیره انجمن سینماگران استان دیدار کرده و در جریان مشکلات و مسائل هنرمندان این عرصه قرار گرفت. 

وی در این دیدار با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن گفت : می‌توان با اعتماد به جوانانی که  در این عرصه فعالیت می‌کنند و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان مسیر رشد و بالندگی فیلم و سینمای استان را هموارتر کرد.

ناظمی، وجود پتانسیل های قوی در حوزه سینما در استان را حائز اهمیت دانست و بر لزوم همراهی و همدلی هنرمندان این عرصه برای فعالیت  قدرتمند این انجمن تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از نگاه مسئولانه و دغدغه های هنرمندان و فعالان حوزه سینما در سطح استان،گفت: انجمن ها بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی  با تاکید به تعامل و همراهی دو سویه برای پیشرفت و پیشبرد فعالیت ها و نگاه خلاقانه در این حوزه، اظهار کرد: در حد امکان همراه و پیشتیبان انجمن و هنرمندانش هستیم.

همچنین در این نشست «علی محرمی» معاون هنری و سینمایی اداره کل به برخی فعالیت‌های انجمن سینماگران در طول سال های گذشته و همچنین تخصیص اعتبار چهارصد میلیونی برای حمایت از تولید فیلم در سال 97 اشاره کرد.

گفتنی است، در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن سینماگران استان به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت سینمای استان و مشکلات هنرمندان این رشته پرداخته و خواستار رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 1056069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha