۳۰ بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) از توزیع ۳۰ بسته کمک مومنانه این کانون همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در بین خانوادهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای حور خبر داد.

«ابراهیم قبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم (ص) همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای حور قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، نمک، گوشت مرغ، روغن مایع، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این بسته ها با همدلی و همیاری خیرین، هیئت امنا و اعضای کانون جمع آوری و در اختیار اهالی روستای حور قرار گرفت.

 

قبادی افزود: این اقدام خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و تلاش خواهیم کرد تا چنین حرکت های خداپسندانه ادامه داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: برپایی ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم از دیگر فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان بود که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.

 

قبادی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد که چنین برنامه های جهادی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1056076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha