حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی میزان مشارکت آنان در سرنوشت آینده کشور است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت همراهی و همگامی بسیج رسانه و صدا و سیمای استان البرز گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی میزان مشارکت آنان در سرنوشت آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» طی نشستی با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز که در صدا و سیمای استان البرز برگزار شد گفت: سازمان بسیج رسانه استان البرز اهتمام خود را بر تقویت ظرفیت ها در نظر دارد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: هماهنگی ظرفیت های صدا و سیمای استان و بسیج رسانه می تواند زمینه تحولات موثری در عرصه تحقق اهداف متعالی نظام تلقی شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب در هر دوره ای که انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شده است اعلام کرده اند که انقلاب بیمه شده است.

 

وی اظهار کرد: استان البرز از قومیت ها و اقوام مختلف برخوردار است که به نوبه خود این مهم یک ظرفیت تلقی می شود و باید از این امکان برای تقویت حضور حداکثری مردم در جریان انتخابات بهره مند شد.

 

 

وی اظهار کرد: در بُعد استراتژیکی و تاکتیکی ابعاد مختلف انتخابات می توان با همکاری صدا و سیمای استان و همیاری اصحاب رسانه در قالب بسیج جریان انتخابات را به صورت پرشور و هدفمند سوق دهیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد:تعریف توانمندی ها و میزان استعدادهای موجود میان این دو سازمان می تواند دستاوردهای کلان بلند مدتی را به همراه داشته باشد.

 

 

کد خبر 1056080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha