امسال تهیه ۱۷۰ هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده است

شیبه گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، پخت یک میلیون پرس غذای گرم و تهیه ۱۷۰ هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در مراسم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان، با بیان اینکه تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در سال گذشته در خصوص رزمایش کمک های مومنانه باعث شد تا حرکت عظیمی در کشور شکل بگیرد اظهار کرد: این حرکت اکنون بسیار وسیع‌تر شده و قطعا حرکتی ماندگار و همیشگی خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: در رزمایش های کمک های مومنانه همه مجموعه هایی که در بحث محرومیت زدایی فعالیت می کنند در کنار هم قرار گرفته اند تا خدمات ماندگارتر و تاثیرگذارتر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ماه مبارک رمضان، پخت یک میلیون پرس غذای گرم و تهیه ۱۷۰ هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده است اضافه کرد: توزیع ۶ هزار بسته حمایتی که امروز انجام می شود نیز بخشی از این برنامه است.

 

شیبه افزود: همچنین از ابتدای ماه رمضان تاکنون در سطح خوزستان تقریبا حدود ۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار بسته معیتشی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در خوزستان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به وجود ۲۵ هزار یتیم در خوزستان تصریح کرد: تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منعقد شده تا همه ایتام خوزستان حداقل یک حامی معنوی داشته باشند.

 

کد خبر 1056093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha