برگزاری هشتمین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان در فضای مجازی

حسام پور گفت: هشتمین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان به ‌همت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز ۲۹ و۳۰ اردیبهشت‌ در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید حسام ‌پور»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در نشست خبری هشتمین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان گفت: هشتمین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان به ‌همت مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز 29 و۳۰ اردیبهشت‌ در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز افزود: این همایش با عنوان «ادبیات کودک: پساانسان‌گرایی، پساکرونا و جهان در شرایط مجازی» برگزار می شود و رابطه‌ انسان و طبیعت،  انسان و جامعه و روابط انسانها را با برداشت‌ کودکان مورد توجه قرار می دهد.

وی اضافه کرد: در این همایش، برای آگاهی ‌بخشی به کودکان و توانمندسازی آنها برای مواجهه با کرونا تلاش می شود و با عبور از کرونا فرصتی تازه برای بازنگری ارکان مادی و معنوی زندگی انسان به وجود خواهد آمد.

حسام‌ پور اعلام کرد: فعالیت برگزاری این همایش از مهر 99 شروع و فراخوان دی 99 اعلام شد و ۴۰ چکیده به انتخاب داوران گزینش شد و در نهایت ۱۶مقاله از سوی داوران برای سخنرانی انتخاب شده است تا در 2 روز همایش در قالب چهار نشست ارائه شوند.

وی با اشاره به لینک های شرکت در همایش گفت: لینک‌های رسمی معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه شیراز https://www.aparat.com/farhangi.shirazu و اینستاگرام farhangi.shirazu@) مربوط به این همایش است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و شهرداری شیراز در برگزاری این همایش همکاری کرده اند.

خبر داد و از دست‌اندرکاران اجرایی این همایش سپاسگزاری کرد.

کد خبر 1056143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha