خدمات بدون چشم داشت امدادگران هلال احمر ستودنی است

حجت الاسلام مدبر گفت: افراد با عضویت در جمعیت هلال احمر بدون چشم داشت و برای رضای خدا در تلاش برای تسکین آلام و دردهای نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در دیدار رئیس و تعدادی از پرسنل هلال احمر جهرم که همزمان با هفته هلال احمر انجام شد، گفت: مجموعه هلال احمر از مجموعه هایی است که انسان هر گاه در درونش قرار می‌گیرد به واسطه تلاش های خیرخوهانه و عام المنفعه داوطلبان و امدادگران حال خوشی به او دست می دهد.

 

 امام جمعه جهرم خدمت در این نهاد را بدون چشم داشت عنوان کرد و افزود: افراد با عضویت در جمعیت هلال احمر بدون چشم داشت و برای رضای خدا در تلاش برای تسکین آلام و دردهای نیازمندان هستند.

 

 وی با اشاره به اینکه این نوع روحیه خدمت گذاری روی انسان تاثیر مثبت می‌گذارد، عنوان کرد: این اهداف و ارزش های متعالی در جمعیت هلال احمر باید توسعه پیدا کرده تا افراد و نیروهای بیشتری به این مجموعه ورود پیدا کنند.

 

 حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر جهرم با وجود پشتوانه مالی و درآمدزایی اما از آن بی بهره مانده است، خاطرنشان کرد: مجموعه باغ هلال احمر متعلق به جهرم بوده و باید بخشی از درآمدهای آن نیز برای توسعه امورات و زیرساخت های امدادی به این شهرستان تعلق یابد.

 

وی همچنین گریزی هم به حادثه اخیر و انفجار یک منزل مسکونی در جهرم زد و با اشاره به اینکه تلاش امدادگران هلال احمر در حضور به موقع و خدمت رسانی به سانحه دیدگان ستودنی بود خواستار انسجام بخشی به مدیریت بحران شهرستان شد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه این چنین حوادثی باید به عنوان یک مانور برای آمادگی دستگاه های امدادی باشد، تصریح کرد: باید با بررسی نقاط قوت و ضعف نسبت به برطرف شدن مشکلات و موانع خدمات رسانی اقدام شود.

 

کد خبر 1056148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha