لزوم استفاده از ظرفیت داوطلبان هلال احمر در راستای امورات امدادی و اجتماعی

حجت الاسلام بهادری گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر ظرفیت خوبی برای کارهای امدادی و اجتماعی شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «علیرضا بهادری»، امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در دیدار رئیس و برخی از پرسنل جمعیت هلال احمر جهرم که همزمان با هفته هلال احمر برگزار شد، با قدردانی از زحمات شبانه روزی امدادگران و داوطلبان این جمعیت، اظهار داشت: تلاش پرسنل و امدادگران هلال احمر کمک به آسیب دیدگان در زمینه های مختلف و در بلایای طبیعی، غیر طبیعی و.. است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر فارس با اشاره به اهداف این نهاد، افزود: جمعیت هلال احمر مجموعه ای از نیروهای مردمی را برای زمان بحران و بلاهای مختلف طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت می کند.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از توان این نهاد در راستادی خدمات رسانی به مردم به ویژه محرومان و مستمندان، عنوان کرد: داوطلبان هلال احمر ظرفیت خوبی برای کارهای امدادی و اجتماعی شهر است.

 

حجت الاسلام بهادری با اشاره به اینکه هلال احمر جهرم از شعبه های خوب استان است، عنوان کرد: از ویژگی این شعبه درآمد زایی خوب آن است که متاسفانه به این شهر اختصاص پیدا نمی کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر فارس با اشاره به اینکه در جهرم توانایی ایجاد شهرک امداد و نجات وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود جهرم در زمینه خدمات امدادی، استفاده مناسب و بهره گیری از این ظرفیت ها باید مورد تاکید قرار بگیرد.

کد خبر 1056155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha