لزوم پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب سلب  اعتماد مردم به  هلال احمرمی شود

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمراست و باید از هرگونه اقدامی که به این مهم آسیب می زند اجتناب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ «غلامعلی فخاری» امروز(۲۲اردیبهشت) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته هلال احمر بیان کرد: در هفته هلال احمر به بحث اعتمادسازی  مردم به این نهاد امدادی توجه کردیم، اگر چه در حال حاضر شاهد افزایش اعتماد مردم هستیم، تربیت امداد و نجات و بحث آگاهی نسبت به محیط جغرافیایی برای توزیع اجناس به مردم پیگیری شد، خوشبختانه شاهد وضعیت آمادگی جسمانی خوب و همدلی خوبی بین همکاران هستیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمراست و باید از هرگونه اقدامی که به این مهم آسیب می زند اجتناب شود.

 

با اشاره به نام‌گذاری اولین روز از هفته هلال احمر با عنوان (تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی)، اعلام کرد: در این خصوص امروز برنامه‌ای نمادین در ساحل بابلسر برای پاکسازی محیط زیست اجرا کردیم که این حرکت امدادی و بشردوستانه توسط جوانان انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در این هفته از همه ظرفیت های موجود برای بیان خدمات هلال احمراستان استفاده شود، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که سال ۱۳۹۹ را با کم‌ترین مشکل، پشت سر گذاشتیم؛ در ۱۴۰۰ نیز رتبه نخست در اجرای طرح نوروزی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران سطح کشور کسب کردیم، در استان برنامه ریزی خوبی تدوین و اجرایی شد.

 

فخاری تصریح کرد: در یکسال گذشته داوطلبان،جوانان و امدادگران و نجاتگران هلال احمراستان  خدمات بسیار ارزشمندی ارائه نمودند که اوج این ایثار و خدمت بی منت در جریان بحران همه گیری کرونا بوده است.

کد خبر 1056188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha