نماز عید سعید فطر در زاهدان اقامه می شود

مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با رصد و رویت هلال ماه شوال ، نماز عید سعید فطر در زاهدان اقامه می شود.

«حجت الاسلام ثبوتی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان اظهار داشت: با رصد و رویت شدن هلال ماه شوال، رسما امروز ۲۳ اردیبهشت روز عید سعید فطر بوده و خواندن نماز عید سعید فطر بر مومنان واجب است.

 

مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم زاهدان پس از یک ماه روزه داری امروز صبح در مصلی المهدی(عج) گردهم می آیند و نماز عید سعید فطر را اقامه خواهند کرد.

 

ثبوتی یادآور شد: نماز عید سعید فطر  ساعت ۶:۳۰ صبح امروز به امامت آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در مصلای المهدی(عج) زاهدان برگزار می‌شود.


مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: بلند شدن قبل از پایان خطبه های نماز جایز نیست و باید نمازگزاران به خطبه ها گوش دهند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین ثبوتی بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری نماز عید فطر زاهدان تاکید کرد و خواستار رعایت حداکثری این ضوابط و به همراه آوردن زیرانداز، سجاده و مهر شخصی شد.

 

وی افزود: همچنین در  مصلی المهدی(عج)پایگاه سیار کمیته امداد برای جمع آوری فطریه و کفاره مستقر هستند.

کد خبر 1056245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha