بیمه ایران در خوزستان به پویش سلامت پیوست

مدیرکل بیمه ایران در خوزستان از پیوستن این شرکت به پویش سلامت خبر داد و گفت: بیمه ایران همچنین با پیوستن به پویش های نه به دورهمی خانوادگی، نه به سفر و دید و بازدید عیدانه و نه به برگزاری مراسمات تلاش دارد در ریشه‌کنی بیماری کرونا ایفای نقش کند.

«ارشاد فایضی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، عید سعید فطر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، چرا که بعد از یک ماه روزه داری و عبادت خالصانه خداوند متعال عیدی را به ما هدیه کرده است.

 

مدیرکل بیمه ایران در خوزستان با اشاره به جایگاه ویژه عید فطر در خوزستان تصریح کرد: این عید در خوزستان به شکل ویژه ای برگزار می شود که بسیار قابل احترام و زیبا است.

 

وی افزود: اما امسال شرایط فرق می کند و کل جهان از جمله کشور ایران درگیر بیماری منحوس کرونا است و استان خوزستان نیز در شرایط قرمز و بحرانی قرار دارد.

 

فایضی زاده اضافه کرد: کادر درمان و بهداشت بسیار خسته هستند به همین علت باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم دید و بازدیدها مانع از ورود به پیک پنجم این بیماری شویم.

 

وی به پویش سلامت اشاره کرد و یاد آور شد: بیمه ایران به این پویش و پویش های نه به دورهمی خانوادگی، نه به سفر و دید و بازدید عیدانه و نه به برگزاری مراسمات می پیوندد تا این بیماری رفع شود و سال دیگر جشن عید فطر را باشکوه و بدون استرس برگزار کنیم.

 

کد خبر 1056247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha