آغاز انتفاضه جدید در فلسطین/ به تعلیق تحریم ها رضایت نمی دهیم

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز عید فطر رشت با اشاره به مذاکرات وین گفت: تعلیق تحریم ها به درد ملت ایران نمی خورد و باید همه تحریم های ضد ایران را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز( پنجشنبه، 23 اردیبهشت) در خطبه های نماز عید فطر رشت که در بلوار مدرس رشت اقامه شد، اظهار کرد: عید فطر تولد دوباره برای مسلمانان است. 


نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خداوند به خاطر ساعت ها و شبهایی که مومنان به نیایش پرداخته اند جزا و پاداشی می دهد که در ذهن بنده ای نمی گنجد.


وی تاکید کرد: از ظرفیت معنوی به دست آمده در ماه رمضان باید برای یازده ماه دیگر سال بهره برد.


 امام جمعه رشت افزود: امیدواریم توفیق خودداری از گناه در طول سال ثمره آمرزش در ماه مبارک رمضان باشد.


فلاحتی در خطبه دوم از شهادت بیش از 80 دختر نوجوان به دست کافران و جنایتکاران آمریکایی ابراز تاسف کرد و گفت: امروز دنیای اسلام و بشریت سرشار از ابراز نفرت از آمریکای جنایتکار است.


امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آمریکا در حال تخلیه غرب آسیاست و دست به جنایات فجیع می زند تا بگوید اگر آمریکا نباشد امنیت در منطقه وجود ندارد.


وی اذعان داشت: تجربه نشان داده هر جایی که آمریکا در آنجا حضور پیدا کرد ثمری جز جنایت و فساد نداشت.


فلاحتی با اشاره به آغاز دور جدید انتفاضه در فلسطین، گفت: مردم مظلوم فلسطین در دوره های گذشته با سنگ به جنگ اسرائیل می رفتند و در دور جدید با موشک های دوربرد و نقطه زن می جنگند.


خطیب نماز عید فطر رشت با بیان اینکه اسراییل سردرگم شده است اعلام کرد: این نشان می دهد افول و نابودی اسرائیل جنایتکار نزدیک و مقاومت در دنیای اسلام نتیجه بخش است.


نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به فرسایشی شدن مذاکرات وین گفت: به عنوان شهروندان ایرانی از گفتگوهای فرسایشی وین می ترسیم.


وی اظهار داشت: در مذاکرات قبل به توصیه های رهبر گوش نکردند و آثار پلشت نصیب ایران شد.


فلاحتی خاطرنشان ساخت: ترس ما این است، همانهایی که در برجام نشستند و آثار سو نصیب کشور کردند در حال مذاکره هستند.


 امام جمعه رشت یادآور شد: مسئولان مربوط به مذاکرات باید نظارت های خود را قوی کنند و اجازه ندهند برجام های دو و سه پیش بیاید و انتظارات ملت ایران حداقلی برآورده شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: همه تحریم ها را باید بردارند و اینجا و آنجا سرک کشیدن و تعلیق کردن تحریم ها به درد ملت ما نمی خورد.

کد خبر 1056266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha