صهیونیست‌ها باید در مقابل فلسطینیان لحن خود را تغییر دهند

نائل ابوعوده با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین در معادله‌ای جدید نشان داد ارتش صهیونیستی شکست پذیر است، گفت: بر این اساس صهیونیست‌ها باید در مقابل فلسطینیان لحن خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نائل ابوعوده، مسئول میدانی رزمندگان فلسطین در غزه شب گذشته (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به سکئت برخی کشورها نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اکنون سکوت مرگبار عرب‌ها و مسلمانان را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌بینیم.

 

وی با بیان اینکه اکنون اردوگاه مقاومت در منطقه شامل لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران دارای وجدان، ایمان، اخلاق و آزاده هستند، افزود: در اردوگاه دیگر؛ سازش، ذلت، شکست و تسلیم وجود دارد و به اشغالگران قدس برای کشتن مردم فلسطین؛ چراغ سبز نشان می‌دهند.

 

ابوعوده با اشاره به اینکه به دلیل شهادت فلسطینیان در قدس، ما مناطق صهیونیست نشین در این شهر را هدف قرار دادیم، گفت: موشک‌های فلسطینی برای نگهبانی از فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی، صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین در معادله‌ای جدید نشان داد ارتش صهیونیستی شکست پذیر است، گفت: بر این اساس صهیونیست‌ها باید در مقابل فلسطینیان لحن خود را تغییر دهند.

کد خبر 1056269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha