فعالیت های کانون امام سجاد(ع) بازار کلورز رستم‌آباد در دوران کرونا

بهاری به تشریح فعالیت های کانون امام سجاد(ع) بازار کلورز رستم‌آباد در دوران همه گیری کرونا پرداخت.

«کروش بهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) از سال 92 در مسجد امام حسین(ع) بازار کلورز رستم‌آباد آغاز به کار کرد، اظهارداشت: هم اکنون این کانون با 57 عضو فعال برگزار کننده فعالیت‌های دینی، فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) بازار کلورز رستم‌آباد با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون در دوران همه‌گیری کرونا تداوم یافته و به شیوه‌ای دیگر اجرا شد افزود: با توجه به نیازمندی جامعه به ماسک و ماده ضدعفونی کننده، در ابتدای شیوع کرونا با ایجاد کارگاهی به تولید این نیازمندی‌ها و توزیع آن بین مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد پرداختیم.

 

وی در ادامه به تشریح اهم برنامه‌های اجرا شده توسط کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) در دوران کرونا پرداخت و گفت: این برنامه ها به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

بهاری قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل، یادبود شهید سلیمانی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهید و جانباز با حضور مسئولان، گلباران مزار شهدا و تجلیل از برادر شهید در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

 

وی جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، ختم قرآن کریم، سفره صلوات و اهدای بخاری به خانواده نیازمند را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: به همت اعضای کانون و همکاری هیئت محبان اهل بیت عصمت وطهارت(ع)، 200 پرس غذای گرم در شب شهادت امام علی(ع) پخت و میان نیازمندان توزیع شد.

 

بهاری با اشاره به رژه موتوری اعضای کانون در روز قدس تاکید کرد: در شرایط کنونی که جامعه تحت تاثیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا قرار گرفته کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند یاریگر مردم در تامین برخی نیازمندی‌ها باشند.

کد خبر 1056314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha