رفع بسیاری از مشکلات با تشکیل دولت قوی میّسر می شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تشکیل دولت قوی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در خطبه های نماز عید فطر در بندرعباس ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: اعمال روزه داری، قرآن خوانی ، دعا ، عبادت و شرکت در مواسات و کمک به همنوعان که در ماه مبارک رمضان انجام شد، می تواند تمرینی برای انس و ارتباط بیشتر با خدا دربقیه ایام سال باشد.

 

وی در ادامه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز مقاومت مردم از غزه به سایر سرزمین های اشغالی از جمله کرانه باختری کشیده شده و به فرموده مقام معظم رهبری: «دیگر دوران بزن در رو تمام شده » و به جای جواب گلوله با سنگ به جواب گلوله با موشک های نقطه زن رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه با مقاومت مردم فلسطین در روز های اخیر یک گام نوین برداشته شده است، تصریح کرد: رژیم خود ساخته صهیونیستی عرصه را بر خود تنگ می بلیند و آخرین نفس های خود می کشد.

 

عبادی زاده همچنین به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و انتخاب افراد صالح برای رئیس جمهوری را از وظایف شورای نگهبان دانست و تصریح کرد: اما انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع کرونا ویروس، عنوان کرد: جامعه از مساله کرونا رنج می برد و حتی کسانی که واکسن هم زده باشند باید شیوه های نامه بهداشتی رعایت کنند چرا کوتاهی دراین زمینه مسوولیت شرعی دارد.

 

 

کد خبر 1056316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha