مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: امروز یکی از اهداف دشمنان کمرنگ شدن صحنه انتخابات است که ضرورت دارد مردم با مشارکت پرشور و حداکثری در این صحنه، نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، ماه رمضان را به عنوان یکی از سبک‌های زندگی برشمرد و اظهار کرد: عبادت، روزه‌داری، قرآن و مسجد از مسیرهای رسیدن و نزدیک شدن به خداوند سبحان هستند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: ماه رمضان، ماه رحمت خداوند متعال است که از فرصت‌های مناسبت جهت توبه كردن و روی‌آوردن به پروردگار نیز به شمار می‌رود.

 

وی اذعان کرد: با توجه به دیدگاه امام خمینی (ره)، حفظ نظام اسلامی یکی از اقدامات مهم است که باید همه ما توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه انتخابات نقش بسزایی در سرنوشت کشور دارد تصریح کرد: باید از فرصت انتخابات نهایت بهره را ببریم تا بتوانیم به تنومند شدن نظام اسلامی کمک کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان کمرنگ شدن صحنه انتخابات است که ضرورت دارد مردم با مشارکت پرشور و حداکثری در این صحنه، نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنند.

 

نماز باشکوه عید سعید فطر از ساعت ۷ صبح امروز به امامت امام جمعه شهرستان اندیمشک در بلوار راه‌آهن با حضور مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد که نمازگزاران علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی، برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک، زیرانداز و مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

 

کد خبر 1056318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha