افتتاح چهار شرکت تولیدی با تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال در منطقه اقتصادی پیام البرز

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت توسعه تولید و حمایت دولت از منطقه اقتصادی پیام گفت: چهار شرکت تولیدی با تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال در منطقه اقتصادی پیام البرز افتتاح شد.

یابه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جریان افتتاح چهار واحد تولیدی در منطقه اقتصادی پیام که صبح پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در البرز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهوری برگزار شد گفت: با اهتمام هیئت دولت در سال ۹۸ مطالبه بیست ساله جمعیت سه میلیون نفری مردم البرز محقق شد.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: سه هزار فرصت شغلی در منطقه اقتصادی و بین المللی پیام محقق شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت رشد تولید و عملکرد فرودگاه پیام در البرز اظهار کرد: بخش فرودگاهی پیام استان البرز در سه عرصه آموزشی، باری و آموزشی فعالیت دارد. 

 

وی بیان کرد: در منطقه اقتصادی پیام استان البرز ۱۰۰ شرکت در حال فعالیت هستند و این در حالی است که بنابر مصوبه کمیسیون تخصصی شورای عالی اقتصاد یک هزار میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت ها در منطقه در نظر گرفته شده است.

 

ثناگومطلق بیان کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان از جمله امتیازهای منطقه اقتصادی پیام البرز است که در کنار فعالیت آن خدمات بخشی آی.تی و آی. سی.تی نیز وجود دارد.

 

وی به روند مطالعات اتصال منطقه اقتصادی پیام به ریل آهن و اتصال به بزرگراه جنوبی تهران به البرز اشاره کرد و توضیح داد: در جریان حمایت دولت شاهد تحقق این طرح و شکوفایی و رشد صنعت توسعه هستیم.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام البرز خاطرنشان کرد: شرکت های تولید تجهیزات پزشکی، مواد بهداشتی، قطعات لوازم خانگی و تولید انرژی با ارزشی به رقم چهارهزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید. 

 

 

کد خبر 1056364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha