جلسات ترتیل خوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری «وفا» برگزار شد

يزدانی چم حيدری گفت: در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز در دو نوبت، بعد از اقامه نماز صبح و قبل از اذان مغرب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز در دو نوبت، بعد از اقامه نماز صبح و قبل از اذان مغرب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: در کنار فعالیت ‌های اجتماعی مانند تهیه و توزیع کمک ‌های معیشتی بین نیازمندان و همچنین تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهر، جلسات ترتیل خوانی قرآن کریم نیز برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: این برنامه معنوی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری وفا به صورت زنده از صفحه مجازی پخش شد.

 

يزدانی چم حيدری گفت: رمضان ماه عبادت، عبودیت و بندگی خداوند بوده و باید در این روزهای مبارک با قرآن بیشتر انس گرفته و قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر و غیره قرآن کریم را در زندگی خود نهادینه کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال نفرات کمتری در این مراسم ختم قرآن ماه حضور داشتند ولی با این حضور کم نیز فضای معنوی زیادی در محیط ایجاد شد.

 

کد خبر 1056371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha