حمایت ویژه از خانواده زندانیان نیازمند و معسر در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان با خانواده دو تن از زندانیان معسر و نیازمند محبوس در زندان های خارج از استان دیدار و مشکلات آنها را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  محمدحسین خسروی امروز با حضور در منزل دوتن از زندانیانی که در زندان‌های خارج از استان حبس و تحمل کیفر می کردند حضور و مشکلات آنها را پیگیری کرد.

وی افزود: مقرر شد زندانی که دارای دو همسر و شش فرزند بود و متاسفانه یکی از همسرانش که هم جرم وی نیز محسوب می شد و در حال حاضر در یکی از شهرستان های سیستان و بلوچستان  تحمل حبس می کرد و  بعلت بیماری سرطان تحت نظر پزشک بود با انتقال وی به مرکز استان و استفاده از امتیاز رای باز بواسطه داشتن چندین فرزند دختر بزرگ و بیماری موافقت شود.

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین پیگیری لازم برای انتقال همسر وی از زندان خارج استان صورت پذیرد تا با انتقال پدر خانواده به زندان زاهدان زمینه برگشت و تحمل حبس در نزدیکترین مکان به خانواده فراهم شود.

وی ادامه داد: همچنین دختران بزرگ خانواده به همراه مادرخانواده توسط دادیار ناظر بر زندان به کارگاه خیاطی که توسط موسسه خیّریه مدیریت  معرفی و زمینه اشتغال آنان نیز فراهم می‌شود.

خسروی همچنین در دیار با خانواده زندانی دیگری نیز گفت: خانواده زندانی بعلت نداشتن تبلت برای شرکت در کلاسهای مجازی از ادامه تحصیل بازمانده بودند که یک دستگاه تبلت به آنها اهدا شد  همچنین در این بازدیدها به خانواده زندانیان نیازمند و معسر بسته معیشتی، هدیه کارت و برای  فرزندان خردسال آنان وسایل اسباب بازی خریداری شد.

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان در ادامه از حضور تعداد 95 نفر از مددجویان زندان های سیستان و وبلوچستان در طرح رمضانی سه روز در هواخوری خدا خبر داد و گفت: در راستای برنامه های فرهنگی و تربیتی و براساس آموزه های دین مبین اسلام، با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بسترهای لازم برای معتکفین فراهم شد تا مددجویان در قالب طرح سه روز در هواخوری خدا فرصت را مغتنم بشمارند و برای خودسازی و ارتقای بُعد معنوی خود به اعتکاف بنشیند.

 

کد خبر 1056386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha