نماز جمعه  در ۱۰ شهر خراسان جنوبی اقامه می شود

حجت الاسلام شاهبیگی گفت: نماز جمعه این هفته در ۱۰ شهر با وضعیت زرد کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می شود.

حجت الاسلام «حامد شاهبیگی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: نماز جمعه امروز ۲۴ اردیبهشت در شهرهای سرایان، آیسک، سه قلعه، اسدیه، قهستان، خوسف، درح، سربیشه، مود و بشرویه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: در سایر شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند که بیرجند نیز در شمار این شهرها است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهبیگی ادامه داد: از تمامی مردم مومن و نمازگزار تقاضا داریم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صورت حضور در مصلی‌های نماز جمعه شهرهای خود، از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند

 

وی افزود: امیدواریم با کمک خداوند متعال و با رعایت توصیه‌های بهداشتی ویروس کرونا شکست خورده و برگزاری فریضه نماز جمعه در سراسر استان بار دیگر میسر شود.

 

براساس آخرین رنگ‌بندی وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌ها که ۱۸ اردیبهشت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد، شهرستان‌های نهبندان و قاینات به رنگ قرمز (خیلی پرخطر)، بیرجند، فردوس، طبس و زیرکوه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های سربیشه، بشرویه، سرایان، درمیان و خوسف به رنگ زرد (متوسط خطر) هستند.

 

 

کد خبر 1056414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha