یگان حفاظت برای  پایش حریق در سیاه کوه دهلران مستقر هستند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: در پی آتش سوزی در منطقه سیاه کوه دهلران ۴اکیپ یگان حفاظت، همیاران طبیعت و عشایر بومی منطقه برای پایش آتش در سیاه کوه دهلران مستقر هستند.

«رضا احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از همان ساعت اولیه آتش سوزی در سیاه کوه دهلران که بر اثر صاعقه اتفاق افتاده بود  بلافاصله نیروی‌های منابع طبیعی برای مقابله پیشگیری از  سرایت و گسترش زبانه‌های آتش به منطقه اعزام شدند.

 

وی  تصزیح کرد: خوشبختانه آتش سوزی که در چند نقطه بود در همان ابتدا توسط همکاران ما مهار شد ولی به علت صعب العبور بودن منطقه یک روز بعد مجددا در نقاط کور این کوه  حریق روی می دهد.

 

احمدی ادامه داد : بلا فاصله نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست و دوستداران طبیعت و عشایر بومی  منطقه اعزام شدند که خوشبختانه کاملا آتش سوزی مهار شده است.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام خاطرنشان کرد: باتوجه به حساست موضوع مجموعه همکاران ما در یگان استان حراست کل، بنده و معاون مدیرکل مدیریت بحران استان برای بررسی در محل حادثه حضور پیدا کردم که خوشبختانه همدلی که در خاموش کردن حریق مشاده شد در شهرستان دهلران بیانگر احساس مسئولیت مردم این شهرستان در بحث منابع طبیعی می باشد  که قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 1056422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha