توزیع بیش از ۲۰ میلیون تومان بسته معیشتی و افطاری ساده بین نیازمندان گیلانی

فتحی پور از توزیع بیش از ۲۰ میلیون تومان در قالب اقلام معیشتی و افطاری ساده از ابتدای سال تاکنون توسط کانون فرهنگی تربیتی مشکات خبر داد

«مهیار فتحی پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان یکی از رسالت های بزرگ نهاده شده از سوی رهبر انقلاب به مجموعه های دینی و مردمی را مواسات و همدلی اعلام کرد و اظهارداشت: در این ایام تلخ ابتلای جامعه به ویروس منحوس کرونا که اقشار مختلف به خصوص قشر متوسط و کم درآمد بیشتر دچار آسیب جدی شده اند، این فرهنگ قرآنی وظیفه همگان است.


مدیر کانون مشکات گیلان با برشمردن اقلام موجود در بسته های کمک معیشتی توزیع شده، گفت: این اقلام شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و سایر اقلام ضروری بود.


وی با اشاره به اینکه برای تهیه این اقلام ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آستان قدس نیز مشارکت داشته اند، عنوان کرد: توزیع افطاری ساده بین مناطق کم برخوردار از دیگر فعالیت های این کانون در ایام شهادت امیرالمومنان علی(ع) بود.


وی، در پایان با آرزوی رفع بیماری کرونا از بلاد مسلمین و جهان، گفت: امیدواریم تا حل مشکلات معیشتی مردم در کنار اقشار کم برخوردار باشیم و توفیق خدمتگزاری به ولی نعمتان این نظام مقدس را داشته باشیم.

کد خبر 1056430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha