جمع خوانی قرآن کریم بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال

سلیمانی پور گفت: جزء خوانی قرآن کریم با حضور بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«نسرين سليمانی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه داد: این آیین معنوی در ماه مبارک رمضان نیز با حضور محدود اعضای خواهر کانون روزانه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شد.

 

وی بابیان اینکه تلاوت یک آیه در ماه رمضان ثواب ختم قرآن را دارد، اظهار داشت: انسان ها اگر بخواهند راه سعادت و خوشبختی، راه ترقی و تعالی را طی کنند باید با قرآن مانوس باشند.

 

سلیمانی پور بابیان اینکه ماه هرچه داریم از خدا و قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان است گفت: قرآن کتاب آسمانی است که بر قلب نازنین پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) برای هدایت و راهنمایی بشریت نازل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه داد: جمع خوانی قرآن کریم همچنان جزء یکی از برنامه های مهم این کانون بشمار می رود و تا زمان وجود کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه دارد.

 

کد خبر 1056483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha