اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان در نماز عید فطر شرکت کردند

بهرامی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان ضمن همکاری در برپایی نماز عید سعید فطر و توزیع اقلام بهداشتی بین نمازگزاران در این آیین معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان ضمن همکاری در برپایی نماز عید سعید فطر و توزیع اقلام بهداشتی بین نمازگزاران در این آیین معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: نماز عید سعید فطر که یک فریضه الهی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی است صبح روز اول ماه شوال در شهر جونقان با همکاری کانون فرهنگی هنری ارشاد برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: قرائت دعای عید فطر، اقامه نماز عید به امامت مبلغین محل و سخنرانی امام جماعت از جمله برنامه های تدارک دیده شده بود که با همکاری کانون فرهنگی هنری ارشاد به نحو احسن اجرا شد.

 

بهرامی گفت: در روز عید فطر مسلمانان با شرکت در نماز عید فطر از خداوند متعال به دلیل توفیق روزه داری و شب زنده داری در ماه مبارک رمضان قدردانی می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: روزه داری و شب زنده داری در ماه مبارک رمضان توفیقی است که خداوند نصیب مسلمانان کرده و مسلمانان باید در روز عید فطر با پرداخت زکات فطریه در نماز عید فطر شرکت کنند.

 

کد خبر 1056485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha