اقامه نماز عید سعید فطر با حضور اعضای کانون نورنبوی روستای خوی

حبیبی گفت: نماز عید سعید فطر در نخستین روز از ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه ‌داران در ماه مبارک رمضان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی اقامه شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در نخستین روز از ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه ‌داران در ماه مبارک رمضان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی اقامه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: قرائت دعای روح بخش ندبه پیش از اقامه نماز عید فطر از دیگر برنامه های این مراسم بود که با همکاری کانون نور نبوی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: اقامه نماز عید سعید فطر به دلیل شرایط خاص و خطرات ناشی از شیوع کرونا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

حبیبی خویی تصریح کرد: نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورنبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: نمازگزاران که پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری در این مراسم شرکت کرده بودند، به شکرانه روزه‌داری و تزکیه نفس، خداوند متعال را سپاس گفتند و برای سربلندی و عزت مسلمانان دعا کردند.

 

کد خبر 1056570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha