آزمون حفاظ قرآن کریم برگزار می شود

حجت الاسلام فدیعمی گفت: مرحله کتبی آزمون سراسری حفظ قرآن کریم (جمعه ۳۱ اردیهشت) همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام علی فدیعمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: مرحله کتبی آزمون سراسری حفظ قرآن کریم روز (جمعه 31 اردیهشت) همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این آزمون در استان در سه منطقه اهواز، شوش و دزفول برگزار می‌شود و محل این آزمون به ترتیب دارالقرآن اهواز، مدرسه شاهد شوش و اداره تبلیغات اسلامی دزفول است.

 

وی با بیان اینکه 403 نفر از حافظان خوزستان آقا و خانم در این آزمون شرکت خواهند کرد ادامه داد: این آزمون در سه رشته حفظ 10 جزء، 20جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می شود و افرادی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند خود را برای آزمون نهایی که به صورت شفاهی برگزار می شود آماده می کنند.

 

حجت الاسلام فدیعمی ضمن اعلام اینکه آزمون شفاهی حفاظ قرآن کریم در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود تصریح کرد: در استان خوزستان 508 آقا و خانم گواهینامه حفظ قرآن کریم در سه رشته مذکور را دارند.

 

کد خبر 1056571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha