توزیع بسته های حمایتی با همت خیران و کانون فرهنگی هنری کوثر النبی تویسرکان

کزازی گفت: با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری کوثر النبی روستای سفلی شهرستان تویسرکان ۲۰ بسته غذایی ، ۴۰۰ قرص نان بربری، ۲۵ گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

«ایمان کزازی»در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فعالیت در زمینه کمک‌های مومنانه به معنای تکریم ارزش‌های انسانی در جامعه است و با وجود مردم خیر و جوانان جهادی قطعا این حرکت ارزشمند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر النبی روستای سفلی شهرستان تویسرکان  افزود: شیوع این بیماری که با شرایط سخت اقتصادی همراه شده، مشکلات زیادی را برای برخی از مردم ایجاد کرده اما وجود این رفتارها و اتفاقات امیدآفرینی در جامعه دل انسان را روشن می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را برطرف کنیم.

 

کزازی تهیه بسته های بهداشتی، توزیع گوشت قربانی ، ضد عفونی کردن روستا در طی چندین مرحله ، جمع آوری کمک های نقدی و در نهایت تهیه بسته های غذایی را از مهمترین اولویت های اجرای عنوان کرد.

 

گفتنی است: رزمایش کمک مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و طی چندین مرحله اجرا و طی آن خانواده‌های زیادی بسته‌های معیشت خود را دریافت کردند و فداکاری و ایثار کادر بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا را نمونه‌ای دیگر از روی دیگر سکه شیوع ویروس کرونا را به نمایش گذاشت و حضور نیروهای جهادی در ارائه خدمات، تغسیل و مراقبت از بیماران کرونایی مورد تحسین جهانیان قرار گرفت.

 

 

 

کد خبر 1056623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha