آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحانی برای امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم در استان همدان

پور داود ، آمار دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم حدود ۱۴ هزار نفر و پایه نهم را ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: ۱۳۰ حوزه امتحانی در سطح استان همدان برای آزمون آماده سازی شده است.

 «محمد پورداود » با بیان این که در اجرای مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود، به خبرنگار شبستان گفت: ضرورت حضوری بودن امتحانات پایه دوازدهم به خاطر اعمال سوابق تحصیلی است و در خصوص پایه نهم نیز  با توجه به هدایت تحصیلی دانش آموزان در این پایه، ضرورت دارد سوالات هماهنگ باشد تا امکان مقایسه دانش آموزان با هم فراهم شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را داشته باشیم.

 

وی  با تأکید بر این که حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می کنند.

 

  پورداود با اشاره به این که در حوزه های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله 2 متری صندلی ها، به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای دانش آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

 

    مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان آمار دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم حدود 14 هزار نفر و پایه نهم را 22هزار و 500 نفر ذکر کرد  و افزود: 130 حوزه  امتحانی در سطح استان برای آزمون آماده سازی شده است.

 

 

کد خبر 1056637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha