امروز نیاز جامعه حرکت در مسیر سیره اهل بیت(ع) است

حجت الاسلام محمد پور ، گفت: امروز نیاز جامعه حرکت در مسیر سیره اهل بیت(ع) و بهترین الگو برای سعادتمند شدن در زندگی دنیوی و اخروی تبعیت از زندگانی نورانی پیامبر(ص) و خاندان مطهرش است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی صحنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: اگر بر اساس تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت حرکت کرده و این سبک زندگی را در جامعه نهادینه کنیم قطعا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات از بین خواهند رفت.

 

حجت‌الاسلام  شعیب محمدپور افزود: تبعیت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در همه زمینه ها خود موجب رشد و تعالی تمامی اقشار جامعه می شود.

 

وی  با اشاره به اینکه وظیفه مبلغان تقویت آموزه های دینی و بینش های انقلابی در جامعه است، اظهار کرد:امر تبلیغ مهمترین وظیفه روحانیون است زیرا که متولیان دین و مبلغان معارف اسلامی در بین مردم، طلاب و روحانیون هستند و باید از کلیه ظرفیت ها برای نشر این تعالیم نورانی استفاده کنند.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی صحنه بابیان اینکه تبلیغ معرفت محور  از عوامل تاثیرگذار در ترویج آموزه های دینی در جامعه است، تصریح کرد: در عرصه تبلیغ دینی داشته های بسیاری در اختیار مبلغان است که بالاترین داشته این است که یقین داریم اگر تبلیغ دینی به صورت واقعی، جدی، موفق، روشمند و معرفت محور انجام شود، از اثرگذاری بالایی برخوردار خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمد پور  در پایان تاکید کرد: رفتار طلاب و روحانیون بسیار مهم است زیرا که مردم توجه ویژه ای به سبک زندگی آنها دارند و زندگی آنها قطعاباید براساس مبانی اسلامی پایه ریزی شود تا بتوانند مبلغان خوبی برای دین باشند.

کد خبر 1056701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha