حافظان برتر قرآن کریم در شهرستان بانه تجلیل شدند

حافظان برتر قرآن کریم شهرستان بانه در راستای اجرای عملیات فصل بندگی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبدالباقی عزیزی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم این شهرستان که در خانه قرآنی روستای مجسه برگزاری شد، اظهار کرد: در راستای اجرای عملیات فصل بندگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از حافظان قرآن کریم این شهرستان تقدیر کرد.

 

وی افزود: تجلیل از حافظان قرآن کریم گامی ارزشمندی در راستای تحقق اهداف متعالی و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و تشویق و ترغیب جوانان به سمت قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: خانه قرآنی روستای مجسه یکی از مراکز فعال آموزش حفظ قرآن کریم در شهرستان بانه است که توانسته است افراد زیادی را به سمت آموزش و حفظ قرآن کریم جذب کند.

 

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با بیان اینکه خانه قرآن روستای مجسه توسط ماموستا محمد علیزاده فعال قرآنی و مبشر فرهنگی اداره می‌شود، بیان کرد:موسسات و خانه‌های قرآنی در ترویج معارف قرآن و سبک زندگی قرآنی به‌ویژه در ایام کرونا نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

 

عزیزی تأکید کرد: مراکز قرآنی در برگزاری محافل و برنامه‌های آموزش قرآنی و اجرای مسابقات قرآنی به صورت مجازی اقدامات اثرگذاری انجام داده‌اند.

کد خبر 1056711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha