تمام بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در سنقر فراهم شده است

مرتضوی، گفت: همانند دوره های قبل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور را داریم و تمام بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:ملت ایران همواره در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی در صحنه بوده و حماسه های فراوانی را در مقاطع مختلف پس از انقلاب رقم زده اند که نمونه بارز آن حضور پرشور و مشارکت گسترده در انتخابات های متعدد بوده است.

 

غلامرضا مرتضوی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان مهیا شده و با توجه به ممنوعیت قانونی هرگونه تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری در فضای حقیقی و مجازی تا زمان قانونی، ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان پیش بینی و تشکیل شده و انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر سنقر و سطر برگزار و در هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند که در شورای اسلامی این شهرها هر کدام پنج نفر عضو هستند.

 

فرماندار سنقر و کلیایی تاکید کرد:  دشمنان به دنبال القای یأس و نوامیدی در جامعه هستند و دشمنان نظام در راستای تحقق این اهداف خود تلاش می کنند مانع حضور مردم در انتخابات شوند و برای رسیدن به هدف شوم نیز از همه ابزارها استفاده می کنند.

 

مرتضوی گفت: مردم شهرستان با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهند زد و تمامی نقشه های آنها را برهم می زند و با انتخاب فردی اصلح آینده کشور را رقمی خواهند زد.

 

 

کد خبر 1056717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha