آمادگی کامل آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات نهایی/خانواده ها نگران نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات را با آمادگی کامل برگزار می کنیم و جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده ها نیست؛ سال گذشته نیز آزمون حضوری برای پایه دوازدهم و کنکور برگزار و مرتب توسط علوم پزشکی ارزیابی شد و الحمدلله مشکلی پیش نیامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمد اسکندری نسب، شنبه(۲۵ اردیبهشت) در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا  گفت: ۱۱ میلیارد تومان سرانه بهداشتی در اختیار مدارس استان قرار گرفته است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افزایش 49 درصدی حوزه های امتحانی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ۳۶۴ حوزه امتحانی در استان آماده شده است.

 

 

وی ادامه داد: برگزاری آزمون پایه نهم به صورت حضوری، به جهت انتخاب رشته و هدایت تحصیلی دانش آموزان لازم است.
 

 

اسکندری نسب با اشاره به اینکه کلاس های تقویتی و جبرانی بعد از نوروز دایر شد و در طول امتحانات هم دایر است؛ این اقدام را در راستای کاهش دغدغه والدین عنوان کرد و گفت: از طرفی طراحی سئوالات بر اساس شرایط قرمز کرونایی انجام شده است.

 

 

وی با اعلام این مطلب که حذفیات کتب درسی هم به خانواده ها اعلام شده، افزود: امتحانات را با آمادکی کامل برگزار می کنیم و جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده ها نیست.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد:  سال گذشته نیز آزمون حضوری برای پایه دوازدهم و کنکور برگزار و مرتب توسط علوم پزشکی ارزیابی شد و الحمدلله مشکلی پیش نیامد.

 

کد خبر 1056742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha