تهیه ۴ سری جهیزیه، به همت کانون صاحب الزمان(عج)

سهرابی از تهیه ۴ سری جهیزیه کامل، به همت کانون صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر برای نوعروسان نیازمند خبر داد.

« اسماعیل سهرابی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین و روزه داران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان با همکاری خیریه امام علی(ع) که تحت پوشش کانون است توانست در ماه پر خیر و برکت رمضان 4 سری جهیزیه کامل برای نوعروسان تهیه و آنها را راهی خانه بخت کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر افزود: هر یک از این سری جهیزیه ها به ارزش 150 میلیون تومان بوده که به همت کانون و با همکاری خیرین و نیکوکاران تهیه شده است.

 

وی ازدواج را امری پسندیده و از تاکیدات دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: همه افراد جامعه باید به هر شکلی که می توانند در راستای اجرای این سنت حسنه تلاش کنند.

 

سهرابی تهیه جهیزیه برای زندگی زوج های جوان را امری خیر و خداپسندانه دانست و بیان کرد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران با خیریه امام علی(ع) و کانون فرهنگی صاحب الزمان(عج) باشیم و بتوانیم گام های موثری در این راستا برداریم.

توزیع نان بین‌ روزه داران قالهر به همت کانون صاحب الزمان عج  در ماه مبارک‌رمضان

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در بخش دیگری از سخنان به تهیه نان برای روزه داران اشاره کرد و گفت: به همت کانون از ابتدای ماه مبارک رمضان نان به صورت صلواتی تهیه و در اختیار اهالی قرار گرفت و مومنان و روزه داران در هنگام افطار میهمان سفره رحمت الهی بودند.

 

 وی همچنین از تهیه و طبخ غذا توسط کانون نیز خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 750 پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان و اهالی روستا توزیع شد.

 

سهرابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد، اضافه کرد: غذاهای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه و توزیع شد.

کمک مالی 5 میلیون ریالی کانون به خانواده های که داری افرد بیمار هستند

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای قالهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تعدادی خانواده که افراد بیمار در آنها وجود دارد تحت پوشش خیریه امام علی(ع) کانون هستند گفت: تهیه دارو برای این عزیزان در طول سال انجام می شود.

 

سهرابی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز تهیه دارو برای این عزیزان از برنامه های کانون بوده است، افزود: به برکت این ماه پر خیر و برکت توانستیم به 10 خانواده کمک 5 میلیون ریالی برای تهیه دارو داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: امید است این کمک ها بتواند گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان و محرومین باشد.

ختم قرآن کریم توسط اعضای کانون

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(ع) روستای قالهر ختم 22 دور کامل قرآن کریم را از جمله برنامه های این ماه مبارک دانست و گفت: این ختم ها توسط اعضای کانون و نمازگزاران در طول ماه مبارک رمضان انجام شد.

 

سهرابی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه پیامکی از دیگر برنامه های این کانون بوده است، ادامه داد: این مسابقه در سه گروه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در هر رده سنی به 30 نفر از افراد جوایزی اهدا شد، افزود: اهدا 90 جایز به شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های کانون در این ایام بوده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی و فرهنگی از دیگر برنامه های کانون

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر همچنین به برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با استقبال گسترده از سوی اعضای کانون و اهالی روبرو بود.

 

سهرابی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا محدودیت های را برای برگزاری برنامه های حضوری به وجود آورده ادامه داد: بیشتر برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد و برنامه های حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی اجرا می شود.

 

وی همچنین به برگزار دعای افتتاح در شب های ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم احیای شب قدر و اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای سردشت به امامت امام جمعه موقت دلیجان، حجت الاسلام نصرالله نوروزی از دیگر برنامه های این ماه پر خیر و برکت بوده است.

 

کد خبر 1056748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha