اعلام فراخوان جشنواره شعر مرصاد در اسلام آباد غرب

تمری، گفت: فراخوان جشنواره شعر مرصاد همانند سال های گذشته منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حماسه مرصاد بسیار باعظمت و با شکوه است و این فراخوان نیز برای بازگو کردن رشادت ها و حماسه آفرینی های مردم منطقه به ویژه مردم استان کرمانشاه و  شهرستان اسلام آباد غرب می باشد.

 

خسرو تمری، افزود:  علاقمندان می تواند جهت شرکت در جشنواره  اشعار خود را با مضمون عملیات مرصاد ، نقش آفرینی مردم در عملیات مرصاد؛ شهدای عملیات مرصاد؛ فداکاری مردم اسلام آبادغرب و استان کرمانشاه در عملیات انتخاب کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شاعران و علاقمندان به حوزه شعر دفاع مقدس می توانند اشعار خود را جهت چاپ کتاب ویژه عملیات مرصاد به آدرس الکترونیک slghfarhang@gmail.com ارسال همچنین موضوعات دیگر فراخوان شامل سردار سلیمانی و شهدای مقاومت ، شهدای مدافع حرم ؛ فرهنگ ایثار و شهادت ، و شهدای سلامت است و در کنار این موضوعات دیگر و مرتبط با دفع مقدس از جمله نقش زنان در دفاع مقدس نیز که در پوستر نیامده قابل ارسال است.

 

تمری  تصریح کرد : علاقمندان تا ۳۰ خرداد فرصت دارند آثار خود را جهت چاپ کتاب از طریق شماره تماس ۰۹۱۸۸۳۴۲۰۴۸ یا پست الکترونیک slghfarhang@gmail.com ارسال کنند و در پایان به نفرات برگزیده علاوه بر چاپ شعر در کتاب ویژه عملیات مرصاد ، تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهداء می شود . 
 

کد خبر 1056757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha