تعداد شعب اخذ رای در استان افزایش یابد/ بازگشایی صنوف در شرایط کرونایی تبعض آمیز نباشد

اصلانی با تاکید بر افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران موجب ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل سازمان بازرسی استان ایلام در هفتادمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، بر جمع آوری و تحلیل آمار مبتلایان و تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان تاکید کرد.

 

« مهدی اصلانی» افزود: بایستی از طریق همکاری و بسیج نیروهای مختلف پزشکی، بهداشتی، روانشناسی و جامعه شناسی کار پایش محلات، برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از قبیل میزان آسیب پذیری، تاب آوری افراد، سن مبتلایان و... تشکیل و نتایج حاصل از آن در اختیار مرکز کشور قرار گیرد.

 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم همکاری سازمان های مختلف استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، یادآور شد: نیاز است دو دستگاه راهداری و شهرداری همکاری بیشتری در جهت موارد پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان داشته باشند.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام با تاکید بر بهبود روند واکسیناسیون افراد، تصریح کرد: استقبال از واکسیناسیون کادر درمان و پزشکی استان با رشد آماری ۶۲ و ۶۸ درصدی، دارای پیامد مثبت کاهش بار روانی در بین اقشار مختلف مردم خواهد بود.

 

اصلانی با اشاره به رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران و ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان استان، گفت: لازمه رفع فضای منفی ایجاد شده در تناسب با گروه های مختلف صنفی، اطلاع رسانی در این مساله است.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام در پایان بر فراهم نمودن فضای بهداشتی جهت برگزاری آزمون های پایه ۹ و ۱۲ دانش آموزان با کمک تایید کارشناسان بهداشتی تاکید کرد و افزود: بایستی سازوکاری اتخاذ شود که علاوه بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این امتحانات طی چند نوبت برگذار شود.

 

وی همچنین بر افزایش شعب اخذ رأی به تناسب پراکنش جمعیت و تشکیل صفوف آرای انتخاباتی در فضای باز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر 1056769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha