فرمانداری ‌ها موظف به شناسایی سالمندان مشمول واکسیناسیون هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداری‌ها موظف هستند بر اساس لیست، برای شناسایی افراد بالای ۸۰ سال، وارد میدان شوند تا هر چه زودتر شناسایی صورت پذیرد و مراجعه افراد به مراکز درمان شتاب بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدعلی شجاعی" استاندار خراسان شمالی امروز شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با ابراز نگرانی از عدم مراجعه چهار هزار سالمند بالای ۸۰ سال به مراکز درمانی گفت: خانواده های این چهار هزار نفر هم برای ثبت نام و مراجعه آنان به مراکز درمان جهت واکسیناسیون باید همکاری لازم را به عمل بیاورند.

 

 


وی با تأکید براینکه هر یک از این افراد در صورت واکسینه نشدن خطر آفرین خواهند بود، گفت: روحانیت مساجد و حسینیه ها در بیانات خود به اهمیت مراجعه افراد جهت واکسیناسیون اشاره کنند تا اهمیت موضوع بیشتر مشخص شود.

 

 


شجاعی همچنین خواست تا سهمیه واکسن ارسالی برای استان بررسی شود تا اگر مقدار توزیع واکسن متناسب با سرانه جمعیت استان نیست، جبران این عقب ماندگی از سطح ملی پیگیری شود.

 

 


وی همچنین به سیر نزولی مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: این مهم فقط با همراهی مردم انجام شد و با وجود اجرای برنامه‌های مناسبتی موفق شدیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شیب تند ابتلا به کرونا را مهار کنیم.

 

 


نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات با تاکید بر اینکه بیماری کرونا تعطیلی ندارد، گفت: ایجاد شور انتخاباتی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد تا موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا در استان نشویم.

 

 


وی موضوع مشارکت مردمی را به عنوان پایه اصلی قدرت و قوت نظام از دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و گفت: با حفظ آرامش باید شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم و بدانیم زیرسوال بردن عملکرد نظام و دولت مسیر منطقی برای جمع آوری رای نیست.

 

 

 

کد خبر 1056787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha