اتحاد سران کشورهای مسلمان، رژیم صهیونیستی را نابود می کند

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: اگر تمام مسلمانان جهان و سران کشور هایشان در برابر جنایت هعای رژیم صهیونیستی متحد شوند، طولی نمی کشد این حکومت نابود می شود.

«ماموستا عبدالسلام امامی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: جنایت هایی که در فلسطین اتفاق می افتد بسیار دردآور است و باید این فجایع با اتحاد کشور های مسلمان پایان یابد.

 

امام جمعه مهاباد افزود: نباید در برابر ظلم و ظالم سکوت کرد و باید سیاستمداران کشورهای مسلمان از خواب خرگوشی بیدار شوند.

 

وی با بیان اینکه همه مسلمانان با یکدیگر برابر و خواهر دینی هستند، تصریح کرد: مسلمانان در دفاع از بیت المقدس و مسجدالاقصی باید یکصدا بوده و همبستگی داشته باشند و با اتحاد خود به این ظلم پایان دهند.

 

این مسئول اضافه کرد: نباید در برابر حقی که پایمان می شود سکوت کرد و من در عجبم که چرا تمام این اتفاقات و جنایات را عادی می انگارند.

 

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه در جهان امروز جایگاه ظالم و مظلوم عوض شده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی، دفاع فلسطینیان از جان و مال و ناموس خود را جنایت دانسته و کشتار و حملات وحشیانه علیه مسلمانان را دفاع مشروط نامیده اند.

 

گفتنی است، از زمان آغاز حمله گسترده و تجاوز هوایی صهیونیست ها در اوائل هفته جاری به نوار غزه تاکنون ۱۱۹ غیر نظامی فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شهید شده اند.

کد خبر 1056792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha