بازنگری سرفصل های آموزشی سطح آموزش دانشگاه علمی کاربردی را ارتقاء داد

دهقانی گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به بازنگری سرفصل های آموزشی اقدام شده و این مهم باعث بهبود و ارتقاء سطح آموزش دانشگاه علمی کاربردی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیراحمد دهقانی» عصر امروز (شنبه 25 اردیبهشت) در جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال 1400 در واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان اظهار کرد: هر ساله دهه ای به عنوان سرآمدی آموزش در تقویم کاری دانشگاه در نظر گرفته شده است و براین اساس از مدرسان برتر و منتخب تجلیل می شود.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ادامه داد: با وجود اینکه دانشگاه علمی کاربردی سرآمد نظام مهارتی است ولی شرایط کرونا باعث شد که در وضعیت قرمز کرونای شهرهای استان نتوانیم کارگاه ها و کلاس های عملی خود را برگزار کنیم ولی از تلاش بی وقفه مدرسان که در این ایام به وظایف خود به درستی عمل کردند تشکر می کنیم.

 

دهقانی متذکر شد: در دانشگاه علمی کاربردی نسبت به بازنگری سرفصل های آموزشی اقدام شده و این مهم باعث بهبود و ارتقاء سطح آموزش دانشگاه علمی کاربردی شده است.

 

وی بابیان اینکه عمده پراکنش دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس است، افزود: نسبت استاد به دانشجو در واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی استان گالستان به صورت میانگین تقریبا 6 نفر است.

 

کد خبر 1056798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha