برنامه‌های نامزدهای انتخابی باید در راس انتخاب مردم باشند

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده گفت: برای انتخاب برترین و بهترین نامزد انتخاباتی باید به برنامه‌ها، کارنامه و سوابق آن نامزد توجه داشته باشید.

«حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مردم در انتخابات باید به ویژگی‌های نامزدها از جمله برنامه، کارنامه و سوابق کاری آن فرد توجه ویژه داشته باشند، چراکه با انتخاب خود آینده جامعه و کشور را رقم می‌زنند.

 

امام‌جمعه میاندوآب افزود: مردم ایران امسال علاوه‌بر اعضای شورای اسلامی برای چهار سال مدیران ارشد کشوری و در رأس آنان رییس‌جمهور رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

 

وی با بیان این‌که با انتخاب رییس‌جمهور آینده جامعه را تعیین خواهیم کرد، گفت: با این انتخاب کابینه دولت، استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مجموعه‌ای عظیمی از مدیران اجرایی را نیز انتخاب می‌کنیم.

 

این مسئول اضافه کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با توطئه‌های خود اتحاد مردم ایران را مورد هدف قرار دهند چراکه هر یک از مردم ایران با رأی خود آینده کشور و همچنین آینده رویدادهای سیاسی مهم در کشور را رقم می‌زند.

 

امام‌جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده و اثرگذار مردم در این دوره از انتخابات که از حساسیت ویژه‌ای نیز برخوردار است، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که می‌خواهند اتحاد مردم ایران را ازهم‌گسسته نشان دهند، بنابراین ما در روز موعود همگی در پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم بود.

 

وی با بیان این‌که انتخابات شوراها نیز بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: با انتخاب فردی اصلح و متدین به‌عنوان شورا می‌توانیم گام مثبتی در راستای حل مسائل فرهنگی، عمرانی و اجتماعی شهرها برداریم.

 

 حجت‌الاسلام حسن‌زاده بیان کرد: شوراها نباید هیچ‌گونه وابستگی سیاسی و جناحی داشته باشند و مردم نیز باید با تحقیق و تفحص در انتخابات پیش رو شرکتی تاثیرگذار داشته باشند.

کد خبر 1056817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha