نامزدهای انتخاباتی زمینه دلسردی مردم را فراهم نکنند

حجت‌الاسلام اباذر بیگی گفت: نقشه روشنی برای انتخابات پیش رو در خردادماه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده‌است، بنابراین نامزدهای انتخاباتی نباید زمینه دلسردی مردم را فراهم کنند.

«حجت‌الاسلام اباذر بیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: افرادی که زمینه‌های دلسردی مردم را فراهم می‌کنند کسانی هستند که به اصل انتخابات خدشه وارد کرده و به مخالفت با نظام و قانون اساسی می‌پردازند که کار بسیار ناپسندی محسوب می‌شود.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: امروز بیش‌از هر زمان دیگری باید مراقب رفتار انتخاباتی خود باشیم و سعی کنیم با داغ کردن تنور انتخابات و همچنین با انتخاب بهترین کارآمدترین و اصلح‌ترین فرد آینده کشور را به مدیری جهادی و ولایی واگذار کنیم.

 

وی با بیان این‌که فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده‌ای بر معاندان و دشمنان بود، تصریح کرد: فرامین مقام‌معظم رهبری حرکت دشمن را که به‌ صورت شطرنجی علیه ایران اسلامی شروع‌شده بود متوقف و بی‌نتیجه کرد.

 

این مسوول اضافه کرد: علاوه‌بر حضور پرشور در انتخابات باید انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته‌باشیم و همچنین امانت‌داری و متعهد بودن افراد را نیز در اولویت تصمیم خود قرار دهیم.

 

بیگی خاطرنشان کرد: باید با حضور خود پشت‌دستی محکمی به کسانی که با تبلیغات منفی می‌خواهند حضور نیافتن در پای صندوق‌های رای را عادی جلوه دهند بزنیم، متأسفانه دشمن هنوز مردم ما را نشناخته‌است که ما مردمی ولایی داریم که هیچ‌وقت پشت انقلاب و رهبر انقلاب را خالی نکرده و نخواهند کرد.

کد خبر 1056825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha