سادگی از ویژگی‌های قرآن است و مسابقات قرآنی نیاز به دکورها و هزینه‌های آن‌چنانی ندارد

حامد ولی‌زاده گفت: در برگزاری مسابقات قرآنی مهم پرداختن به استعداد و اندیشه‌های قرآنی است و نباید حاشیه‌ها این موضوع را کم‌رنگ‌ کنند.

«حامد ولی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون سازمان‌ها و ادارات در برگزاری مسابقات قرآنی گرفتار آن شده‌اند دقت نظر به حاشیه‌های برگزاری مسابقات است و من به نوبه خود این را می‌گویم که برای برگزاری مسابقات قرآنی نیاز به دکور و یا هزینه نیست یک کرسی ساده کافی است که بتوانیم مسابقه‌ای بسیار وزین و ارزشمند برگزار کنیم.

 

قاری برتر بین‌المللی کشورادامه داد: ساده زیستن از دستورات الهی است و ما در تمامی آموزه‌های قرآنی و اسلامی نیز با تأکیدات بسیاری بر ساده‌زیستی آشنایی داریم و لذا باید مسابقات ما نیز به‌دور از ریخت‌وپاش ها و حاشیه‌ها برگزار شود.

 

وی با بیان این‌که حضور در مسابقات تخصصی قرآن فقط برای طیف خاصی از مردم جذاب است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با تبلیغات به‌موقع و به‌جا و همچنین دعوت از خانواده‌های قاریان یک برنامه بسیار وزینی را اجرا کنیم که امیدواریم بعد از ریشه‌کن شدن کرونا بتوانیم شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشور باشیم.

 

ولیزاده اظهار داشت: در آذربایجان غربی جوانان مستعد قرآنی زیادی وجود دارند ولی باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاشی شبانه‌روزی کنند و به‌هیچ‌عنوان از مسیر خود منحرف نشده و از تلاش نیز دست برندارند.

 

 حامد ولی‌زاده از جوانان خواست که از دنیای مجازی و روزمرگی‌های مجازی خود فاصله بگیرند و وارد دنیای واقعی خود شوند.

 

این چهره شاخص قرآنی گفت: جوانانی که می‌خواهند در مسیر قرآن و قرآن‌آموزی قدم بردارند باید اراده‌ای فولادین داشته باشند و در ابتدا خود را از بند روزمرگی‌ها و شرایط موجود جامعه که همه جوانان را به سمت انزوا سوق می‌دهند فاصله بگیرند.

کد خبر 1056832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha