توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به نیازمندان ایلامی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی میان محرومین و خانواده‌های متاثر از کرونا توزیع شده است.

«علی‌اصغر علی‌اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: در سال ۹۹ فعالیتها را بر مبنای محوریت حاکم بر کشور یعنی بحث کرونا شروع کردیم و در طرح غربالگری در ورودی استان دوشادوش بسیج، شبکه بهداشت و فرمانداری‌ها فعالیت ما را ادامه دادیم.


وی افزود: پس از آن در ماه محرم و صفر طرح نذر سلامت را اجرایی و در آبان ماه طرح آمران سلامت را به شکل تذکر لسانی در راستای انجام پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم انجام دادیم، در آذر ماه به همراه سپاه، دانشگاه و فرمانداری‌ها طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اجرا کردیم‏ ‏و کماکان در حال انجام این طرح هستیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد: در سال ۹۹ ما در حوزه داوطلبانمان ۱۱ هزار بسته معیشتی به محرومین و خانواده‌های متاثر از کرونا کمک کرده‌ایم و به فراخور اعتباری که داشتیم هزینه درمان بیماران کرونایی تحت پوشش را نیز پرداخت کردیم.


وی گفت: ما در طول سال ۱۳۹۹؛ ۲۷۸ حادثه را پوشش امدادی دادیم که شامل ۱۳۹ مورد تصادفات جاده‌ای، ۷۵ مورد حوادث کوهستانی، ۱۳ مورد کمک و پشتیبانی در حوادث آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۷ مورد خدمات عبوری در پایگاه‌های امداد و نجات، ۹ مورد حوادثی که در کارگاه‌های صنعتی اتفاق افتاد و همچنین در راستای سیل و آبگرفتگی و پس لرزه‌های سطح شهر و... پوشش دادیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر  استان ایلام خاطرنشان کرد: در طول این مدت ما ۴۶۸ مصدوم انتقال داده‌ایم و در حال حاضر در سطح استان ۱۴ پایه ثابت جاده‌ای داریم و یک پایگاه امداد هوایی که پایگاه‌های ثابت ما فعالیت ۲۴ ساعته دارند و به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند.

 

کد خبر 1056883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha