۴ پروژه مهم شهر چمران به بهره برداری می رسند

حجت الاسلام عبادی از افتتاح چهار پروژه پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان، ورزشی و فرهنگی در این شهر همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

«حجت الاسلام جاسم عبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر چهار پروژه پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان، ورزشی و فرهنگی در شهر چمران افتتاح می‌شود.

 

امام جمعه شهر چمران افزود: درمانگاه و داروخانه شبانه روزی شهید سلیمانی شهر چمران که از آرزوهای چندین ساله مردم شریف این شهر بود، با همکاری موسسه خدمات درمانی بسیجیان و پتروشیمی بندرامام احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به مردم شریف شهر چمران شده است.

 

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه های در دست افتتاح، تعمیر و بازسازی مسجد و مصلای شهر چمران است که ۴۰ سال از ساخت این مسجد می گذرد اما هیچگونه بازسازی و تعمیری در آن صورت نگرفته بود؛ ۶ ماه پیش بازسازی و ترمیم این مصلی با همکاری شرکت عملیات غیر صنعتی آغاز شد و در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

 

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: از دیگر پروژه های عمرانی انجام شده، بازسازی سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی شهدای شهر چمران است که این ۲ پروژه جهت استفاده جوانان آماده بهره برداری شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه ها سوم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح خواهد شد.

 

کد خبر 1056929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha