اهتمام دولت آینده به اقتصاد مقاومتی، علاج مشکلات مزمن اقتصادی کشور

حجت الاسلام فراهانی فرد گفت: بی شک اهتمام رئیس جمهور و دولت آینده به اقتصاد مقاومتی، علاج بسیاری از مشکلات مزمن اقتصادی کشور از جمله بیکاری و تورم خواهد بود.

حجت الاسلام دکتر سعید فراهانی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که رسیدگی به وضع اقتصاد کشور و رفع نگرانی ها و دغدغه های معیشتی مردم باید در اولویت باشد، اظهار داشت: کسانی که خود را در انتخابات پیش رو در معرض رأی مردم قرار می دهند، می بایست برنامه ها و ایده های کاربردی خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به صورت شفاف بیان کنند.

 

معاون پژوهشی دانشگاه قم افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در طول این سال ها بارها تأکید فرموده اند، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور، لازمه گره گشایی از مشکلات است.

 

وی همچنین گفت: از این منظر از کاندیداهایی که در نهایت صلاحیت آن ها برای رقابت انتخاباتی مورد تأیید شورای نگهبان می رسد، انتظار می رود که بر اساس شاخصه ها و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، طرح ها و برنامه های خود را از طریق رسانه ملی، فضای مجازی و دیگر رسانه ها تبیین و تشریح کنند.

 

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه بیان داشت: ما باید با تقویت اقتصاد درون زا و البته برون گرا بتوانیم مسایل اقتصادی خود را سر و سامان دهیم و با توجه به جایگاه بسیار مهم ریاست جمهوری، کسانی باید سکاندار امور شوند که حقیقتاً توانایی ساماندهی مسایل اقتصادی بر اساس اسناد بالادستی نظام را داشته باشند.

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، شاهد انتخاب رئیس جمهوری شایسته و به تبع آن دولتی قوی و کارآمد در کشور باشیم.

کد خبر 1056934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha