سرود در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اثرگذاری داشت

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: سرود اثر خوبی در جریان انقلاب اسلامی داشته و در هشت سال دفاع مقدس نیز صداهای خوبی از آدم های خوب از جمله آهنگران داشتیم که احساسات افراد را با تکیه بر مفاهیم انقلابی و دینی برانگیخته می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، یکشنبه(۲۶ اردیبهشت) در وبینار شورای رواق سرود فهما ۱۴۰۰ با بیان اینکه طرح ملی فهما در ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد افق های امیدوارکننده ای گشود؛ به رواق سرود به عنوان یکی از برنامه های فهما اشاره و سرود را از هنرهای انگیزشی عنوان کرد.

 

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان بخشی از اقناع سازی احساس آدمی را از گذرگاه سرود دانست که ترکیبی از شعر  و آهنگ است و در ادامه نقش سرودهای انقلابی و مداحی ها را مورد توجه قرار داد.

 

وی اظهار کرد: سرود اثر خوبی در جریان انقلاب اسلامی داشته و در هشت سال دفاع مقدس نیز صداهای خوبی از آدم های خوب از جمله آهنگران داشتیم که احساسات افراد را با تکیه بر مفاهیم انقلابی و دینی برانگیخته می کرد.

 

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در رونق هنر از جمله سرود دارند و جریان انقلاب را می توان با مقوله های متفاوتی از جمله سرود دنبال کرد.

 

وی روزآمدی و کارآمدی و به دنبال آن توجه به کمیت و کیفیت گروه های سرود را مورد تأکید قرار داد.

 

گفتنی است؛ این وبینار با حضور مدعوینی از سمنان، فارس جنوب، منطقه آزاد بیله سوار، اصفهان و کرمان به میزبانی کرمان که محل دبیرخانه رواق سرود است؛ برگزار شد.

 

مدیردفتر هنری ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسئول رواق سرود سامانه فهما نیز در این نشست حضور داشتند.

 

 

کد خبر 1056949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha