افزایش تعداد حوزه های امتحانی مقطع دبیرستان در جهرم

نیک فر از افزایش تعداد حوزه های برگزاری آزمون شهرستان جهرم در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان از ۱۶ حوزه در سال گذشته به ۲۰ حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در این جلسه مشترک آموزش و پرورش و علوم پزشکی جهرم که با محوریت دستور العمل های بهداشتی در امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم بزرگسالان برگزار شد، راهکارهای اجرایی برای حفظ توأم سلامت در سه حوزه سلامت جسمی، سلامت روانی و سلامت  آزمون، مورد بررسی قرار گرفت.

 

 «مهدی نیک فر» در این جلسه گفت: در پی موافقت ستاد کرونا  کشور و پیرو آن طرح و تصویب آن در ستاد کرونای استان و شهرستان، موضوع حفظ سلامتی دانش آموزان و عوامل اجرایی مدارس به صورت ویژه در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.

 

 مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه در ستاد امتحانات شهرستان جهرم تدابیری در این خصوص اتخاذ شده است، افزود: از جمله این تدابیر افزایش تعداد حوزه های برگزاری آزمون از ۱۶ حوزه در سال گذشته به ۲۰ حوزه بوده تا در هیچ حوزه ای شاهد تراکم بالا نباشیم.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این، افزایش تعداد حوزه های روستایی برای برگزاری آزمون در نزدیکترین محل، همچنین عدم تفتیش  بدنی و استفاده از راکت های فلز یاب مخصوص و کنترل تردد دانش آموزان  و همراهان برای پرهیز از تجمع از آن جمله است.

 

 نیک فر عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که همچون آزمون های گذشته بتوانیم با هماهنگی علوم پزشکی و مسئولین حوزه ها، آزمون ها  را منطبق استاندارد های امتحانات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنیم و این اطمینان را به خانواده ها به دانش آموزان می دهیم که حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت است و تدابیر خوبی در این خصوص اتخاذ شده است.

 

در این جلسه  مشترک مقرر شد در ایام برگزاری امتحانات حضوری، کارشناسان حوزه های امتحانی را از لحاظ بهداشتی و رعایت دستور العمل های برگزاری آزمون مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر 1056961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha