۳ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به پویش ملی «خانه های قرآنی»

سقاء با اشاره به اینکه استقبال عمومی از پویش ملی «خانه های قرآنی» که به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شده بود، خوب ارزیابی شد، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۳ خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش ملی «خانه های قرآنی» با هدف ترویج معارف قرآن کریم در دوران بیماری کرونا تدوین شده بود که با استقبال عمومی خوب مواجه شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در محورهای عکس، نقاشی و فیلم صد ثانیه ای تا 3 خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این پویش در موضوع های قرآن، دعا و مناجات خوانی، نماز جماعت و روزه اولی ها است.

 

سقاء یادآور شد: علاقمندان می توانند با ارسال عبارت «خانه قرآنی» به سامانه پیامکی 10008940451 در این پویش شرکت کنند.

 

وی اعلام داشت: در بخش عکس با موضوع های تلاوت قرآن کریم، نماز جماعت و جشن تکلیف روزه اولی ها به صورت خانوادگی حداکثر 2 اثر، در بخش نقاشی با موضوع های آیات قرآنی ویژه رده سنی 7 الی 14 سال هر نفر یک نقاشی و بخش فیلم صد ثانیه ای با موضوع های دعا و مناجات خوانی (دعاهای ویژه ماه مبارک رمضان) در رده سنی آزاد برای نفر یک اثر با حجم حداکثر 30 مگابایت پیش بینی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: علاقمندان آثار خود را از طریق پیام رسان های گپ، ایتا، و واتس آپ به شماره 09014021516 همراه با مشخصات خود ارسال کنند.

 

سقاء ادامه داد: به 30 خانواده منتخب کمک هزینه مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این ویژه برنامه ملی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

کد خبر 1056969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha