اتمام کتابت جملات قصار آیت الله کوهستانی (ره) در بهشهر

فلاح از اتمام کتابت جملات قصار آیت الله کوهستانی (ره) در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با اتمام کتابت جملات قصار این عالم ربانی، ۴۰ کلمه قصار این عالم به عنوان کتاب در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هدف از کتابت تحریر جملات قصار و اثرگذار آیت الله کوهستانی(ره) و نهادینه کردن این جملات در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر افزود: نقش آیت الله کوهستانی(ره) در گسترش علوم دینی و اسلامی در منطقه و استان و حتی کشور بر کسی پوشیده نیست و این عالم دینی با تاسیس حوزه علمیه در روستای کوهستان بهشهر و تربیت شاگردان اثرگذار در حوزه های مختلف تاثیر فراوانی در گسترش اسلام داشته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه از چاپ کتاب جملات قصار آیت الله کوهستانی (ره) خبر داد  و تصریح کرد: این کتابت که با تحریر استاد هاتفی خوشنویس برجسته شهرستان اجرایی شده است؛ با هنر تذهیب کار و به اتمام رسیده است و تلاش داریم تا به صورت کتاب در اختیار افراد علاقمند قرار گیرد.

 

فلاح از اتمام کتابت جملات قصار آیت الله کوهستانی (ره) در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با اتمام کتابت جملات قصار این عالم ربانی، 40 کلمه قصار این عالم به عنوان کتاب در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر یادآور شد: کار و هنرنمایی استان هاتفی در کتابت جملات قصار آیت الله کوهستانی(ره) به اتمام رسید و با اتمام کار خوشنویسی و تذهیب به مرحله چاپ خواهدرفت.

 

وی تصریح کرد: توجه به آثار و دست نوشته های عالمان دینی از مسائل مهمی است که نباید از آن غفلت شود و توجه به جملات قصار آیت الله کوهستانی (ره) با تنوع موضوعاتی که دارد قطعا" می تواند چراغ راه همه ما در زندگی فردی و اجتماعی باشد.

 

به گزارش شبستان، همایش ملی آیت الله کوهستانی (ره) با پیگیری های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد ، استانداری و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران در دی ماه امسال برگزار می شود.

کد خبر 1056972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha